#nnadsfoot img {display: none;}

Thursday, May 1, 2014

NOUR AIN DI MEDIA

Posted by Ireenmia at 2:40 AM
Tahukah anda Nour Ain Skincare kini telah memasuki pasaran antarabangsa. Oversea uolsss. Bangga tau ada orang Melayu kita yang berjaya  eksport produk ke luar negara. Selalu kita nak barang dari oversea, kelas gitu. Nour Ain pun barang oversea apa..hehe..

Okay, baru-aru ni ada temubual bersama pengarah urusan Nour Ain Skincare iaitu anak pengasas Nour Ain sendiri...rancangan ni dalam segmen Nour Ain kat Buletin TV3.. Sumber oleh: nourain-ruzalila.blogpsot

Nour Ain kini mengorak selangkah lagi dengan memasarkan produk2 yang mendapat sambutan hangat di negara kita, ke China pula..pasaran halal di sana mmg luas dan diharapkan produk ini mendapat tempat disana...





SIJIL HACCP




SET EXCLUSIVE 4 IN 1




UV CREAM 







MANAGING DIRECTOR - ANAK PENGASAS NOUR AIN SKINCARE



SIJIL GMP



Ok, seterusnya Nour Ain di Wanita Hari Ini.





Alhamdulillah sambutan Nour Ain semakin menggalakkan..lebih2 lagi bila dah bersiaran di TV3..jika produk tak mendapat sambutan atau produk tampalan, tiadala sampai iklan di TV dgn berjuta2 testimoni yg sesuai dan berpuas hati dengan produk keluaran BUMIPUTERA ini..

Lihat saja mereka yg telah menggunakannya! Jika sebelum ni terlalu teruk, banyak peningkatan yg telah mereka alami. HALUS! GEBU! NO PEELING! itu yg paling selesa! tiada menggelupas kulit mati atau apa2 sahaja! SGT NATURAL..SEDAR2 SUDAH PULIH DR MASALAH2 KULIT ITU!

Produk buatan Muslim yg dikilangkan sendiri oleh Bumiputera ini bukan calang2 kerana sudah lebih 8 tahun di dalam pasaran..
Kini Pihak Nour Ain semakin mengembangkan sayapnya ke luar negara atas permintaan luar yg mana produknya sgt terkesan terhadap warga di luar negara lebih2 lagi di China..

Kesan yg sgt asli TANPA PENGELUPASAN dan HARGA YG SGT MENJIMATKAN!




Dan yang terakhir, Nour Ain ada juga diselitkan dalam Majalah Mingguan Wanita okiee





Serta Surat Khabar :)




0 comments:

Post a Comment

 

IREENMIA THOUGHT Copyright © 2010 |

Free Website templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos Onlinefreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates